קידום אורגני SEO ושיטות אחרות ליצירת תנועה

קידום אתרים בגוגל

הצלחתו של כל עסק מקוון תלויה בשיטות יצירת התנועה שלו. אחת השיטות הפופולריות ביותר ליצירת תנועה היא אופטימיזציה למנועי חיפוש, או . קידום אורגני SEO זהו תהליך שהופך את האתר שלכם לידידותי למנועי החיפוש ומעלה את הדירוג שלו במנועי החיפוש. תקבל יותר תנועה כתוצאה מכך, כאשר תוכל להגדיל את הנראות של האתר שלך במנועי החיפוש.

איך משפיע אלינו היום קידום אורגני ?

כיום, רוב האנשים משתמשים באינטרנט כדי לחפש מידע. האינטרנט הוא לעתים קרובות יותר נקודת המגע הראשונה של אנשים לפני שהם מחליטים לרכוש מוצר או שירות, להשתמש בתוכנית תשלום לפי קליק או להחליט להצטרף לאתר העושה שימוש בשירותי אופטימיזציה למנועי חיפוש.

לכן כדאי לדעת שכ-80 אחוז מהתנועה לאתר שלך יגיעו ממנועי החיפוש. כתוצאה מכך, אופטימיזציה למנועי חיפוש היא קריטית ביצירת תנועה לאתר שלך. עליך לבצע משימה זו על ידי שיפור האתר שלך בצורה כזו שמנועי החיפוש ימצאו אותו רלוונטי ויפרטו אותו גבוה בתוצאות שלהם.

HomePage PageRank היא אחת השיטות בהן משתמשת גוגל כדי לקבוע את הרלוונטיות של אתר באינדקס שלו. דפי בית עם דירוג דף גבוה יותר מדף בית אחר נמצאים ב-10 המובילים של תוצאות מנוע החיפוש.

ככלל, דירוג הדף של דף אינטרנט מחושב לפי הערך הכולל של קישורים נכנסים חלקי מספר העמודים של האתר שבו נמצא הקישור. ערך העמוד בפועל של הדף המכיל את הקישור מחולק במספר הקישורים באותו עמוד, וזה מחולק במספר הכולל של הקישורים בעמוד המכיל את הקישור.

אם לאתר שלך יש קישורים מאתרים אחרים המכילים דירוג דף גבוה של דף הבית, האתר שלך יחזיק ערך רב. אתר אינטרנט עם דירוג דף גבוה של דף הבית המוצג בסרגל הכלים של גוגל יהיה בעל דירוג עמוד בית גדול. זה בתורו יעזור לך להשיג מיקום טוב באינדקס של גוגל.

דפי בית עם דירוג דף גבוה של דף הבית מתמקדים לרוב במילות מפתח ובנושאים הרלוונטיים לאתר שאליו הם מקושרים. דף הבית חייב להיות קשור לתוכן בדף שאליו הוא מקשר.

מדוע דירוג הדף של דף הבית כה חשוב בימינו? הסיבה לכך היא שאנו משתמשים כעת בגוגל כמנוע החיפוש המועדף שלנו ואנחנו רוצים את התוצאות הרלוונטיות והייחודיות ביותר עבור החיפושים שלנו. אנו רגילים להסתכל על התוצאות כאשר אנו מריצים חיפוש ואנו רוצים שהאתר הייחודי והרלוונטי ביותר יופיע בראש תוצאות החיפוש שלנו.

גוגל בוחנת כעת מספר גורמים שונים כדי לקבוע מהו האתר הטוב ביותר עבור מונח חיפוש מסוים. דפי בית עם דירוג דף גבוה של דף הבית יהיו לרוב בראש תוצאות החיפוש שלהם.

גוגל מחולקת כעת לשני חלקים – התוצאות האורגניות והתוצאות בתשלום או הטבעיות. המשמעות היא שאתר יתפצל לשני חלקים ואתר בתשלום יופיע בתוצאות האורגניות.

זה הכרחי שאם אתה רוצה להגיע לראש מנועי החיפוש האתר שלך חייב להיות איכותי וייחודי. לא רק שזה יהיה טוב לעסק שלך אלא זה יהיה טוב למנועי החיפוש וטוב לך כמומחה SEO.

גבוה יותר את התנועה באתר שלך והורד את שיעור היציאה מדף הכניסה (זמן באתר) נמוך יותר יהיה שיעור היציאה מדף הכניסה. במילים אחרות, אם אתה רוצה לקבל דירוג גבוה במנועי החיפוש ולשמור עליו, אתה חייב להיות בעל שיעור יציאה נמוך וזמן יציאה מהדף באתר.