ניתוח אתרי אינטרנט

לרוב החברות כיום יש אתר אינטרנט. השימוש המוגבר באינטרנט ובמסחר אלקטרוני הביא לתנועה מוגברת לאתר. עם יותר כניסות אתר יזוז אוטומטית למעלה בחיפושים. אופטימיזציה של האתר היא תהליך של ביצוע דירוג של האתר גבוה יותר עבור מילות מפתח ומונחי חיפוש ספציפיים.

מה מציעות חברות אופטימיזציה

חברות אופטימיזציה למנועי חיפוש מציעות שירותי ניתוח ללקוחות (כלומר לבעלי העסקים, משווקי האינטרנט, מנהלי אתרים וכו') ומספקות מידע לגבי הנוכחות המקוונת של החברה. המטרה העיקרית של החברה היא להגדיל את דירוג האתר במנועי החיפוש ולייצר יותר תנועה.

מתן מידע על האתר והשירותים שהוא מספק חשוב לבעלי העסקים, מנהלי האתרים ומשווקי האינטרנט. החברות מספקות מידע כגון:

ניתוח אתרים חיוני ביצירת תנועה לאתר.

תיאור: התיאור הוא בדרך כלל התג השני בחשיבותו. תג זה יגיד למנועי החיפוש על מה האתר, וישמש בתוצאות החיפוש. התג יגיד למבקרים במנוע החיפוש על מה האתר.

מילות מפתח: אלו התגים החשובים ביותר לאתר. תג מילות המפתח נטען במילות המפתח הרלוונטיות. מילות המפתח משמשות את מנועי החיפוש כדי לסייע בקביעת סוג התוכן שנמצא באתר. מילות המפתח צריכות להיות זהות למילות המפתח העיקריות שבהן נעשה שימוש בכותרת, אך עליהן להיות בצורה של תיאורים נאותים.

תגיות תמונת Alt: תגיות Alt Image משמשות את מנועי החיפוש כדי להבין את התמונות באתר. תגיות תמונת האלט עם התמונות ייקראו על ידי מנועי החיפוש וישמשו בתוצאות החיפוש.

תגית הכותרת: זהו תג חשוב מאוד לעניין של מנוע החיפוש והן של הצופה. תג הכותרת צריך לתאר את האתר עם מילות המפתח העיקריות המשמשות בכותרת והיא תשמש בתוצאות החיפוש.

בתחילה, המטא תגיות היו היעד של SEO – תג המטא מילות מפתח ותג המטא תיאור. אלה אומצו לאחרונה על ידי מנועי החיפוש.

עם זאת, מלבד מתן מילות המפתח הנכונות במטא תגיות, תגיות הכותרת נקראות גם על ידי המשתמשים והתיאור מוחזק באפשרויות הנגישות של האתר הן על ידי המשתמשים והן על ידי מנועי החיפוש. לכן, יהיה חובה שכל דפי האתר יהיו מותאמים היטב עם הכותרת והתיאור הנכונים והייחודיים. חשוב גם שלכל עמוד תהיה כותרת שונה ותיאור שונה.

מבנה הניווט צריך להיות קל לעקוב ולמשתמשים יהיה קל לנוע באתר ולמצוא את מה שהם רוצים לדעת או לקנות או שירותים ומוצרים.

צור מפת אתר – מפות אתרים בדרך כלל טובות למשתמשים מכיוון שהן יגידו למשתמשים כיצד למצוא את המידע הרצוי או המוצר שלהם בקלות רבה. עבור מנועי החיפוש, מפות האתר טובות לשילוב מילות מפתח נוספות באתר ולכן יסייעו בדירוג האתר בתוצאות מנועי החיפוש.

שגוי: לפי חווית ה-SEO העדכנית ביותר, אם אתר אינטרנט מעניין ומלא בתוכן עשיר הוא ייקלט על ידי מנועי החיפוש בקלות רבה. יצירת מפת האתר לא תשפיע כלל על דירוג מנוע החיפוש.